Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем! Ниско налягане на маслото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от nonamecrew Покажи съобщение
    Лики .. какво ? Мобил 10/40 ... тествано и на прегряване .. малото се държи добре за парите си и двигателя работи добре (мое мнение)
    Лъки Моли е много добро масло да ти кажа, като цена също.Доста по добро е от Мобила.Аз карам само с такова, сега съм на синетика 5-40.Но Пинко беше писал във форума, че си е карал почти всички алфи само с това масло, с молибденовата добавка.
    Last edited by fred; d.m.y г., 12:50.
    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
    Нагоре по стълбата, която води надолу
    sigpic

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
      Лъки Моли е много добро масло да ти кажа, като цена също.Доста по добро е от Мобила.Аз карам само с такова, сега съм на синетика 5-40.Но Пинко беше писал във форума, че си е карал почти всички алфи само с това масло, с молибденовата добавка.
      Коя е тази синтетика 5W40? Или е на синтетична основа?
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #33
        Свалих мотора и всичко друго освен лагерите е ОК, но незнам помпата как е. Има ли начин по които може да се провери? Ще шлайфам вала, нови лагери мисля и сегментите да сменя и без това е отворен мотора.

        Comment


        • #34
          Вземи си хубави сегменти - двоен маслен, чугунен маслосъбиращ, около 180лв. струват. Колкото до помпата - разглоби и почисти. А и прегледай за износване. Повдигачите ги раздвижи - става с помоща на менгеме - натягаш, отпускаш, .... докато се раздвижат на ръка и си изхвърлят маслото. Не ги разглабяй!!! Гумички на виктор-ренц - за да си сигурен, че няма да изпаднат. И добър майстор
          Успех
          Last edited by NightRider; d.m.y г., 22:19.
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
            Коя е тази синтетика 5W40? Или е на синтетична основа?
            Пълна синтетика е, ето ти инфо направо от сайта на производителя, четвъртото долу е това, което ползвам

            http://www.liqui-moly.de/liquimoly/p...oiladb=web.nsf

            По артикулния номер, има го на всеки продукт, може да видиш и техническите данни, пишеш номера на артикула 1306 и и готово

            http://www.liqui-moly.de/liquimoly/w...oiladb=web.nsf
            Last edited by fred; d.m.y г., 23:21.
            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
            Нагоре по стълбата, която води надолу
            sigpic

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
              Пълна синтетика е, ето ти инфо направо от сайта на производителя, четвъртото долу е това, което ползвам

              http://www.liqui-moly.de/liquimoly/p...oiladb=web.nsf

              По артикулния номер, има го на всеки продукт, може да видиш и техническите данни, пишеш номера на артикула 1306 и и готово

              http://www.liqui-moly.de/liquimoly/w...oiladb=web.nsf
              Tezi са хубави масла. Само, че някои отричат графитените добавки на Лики Моли. Някъде четох статия. Но на днешно време на кого ли да имаш доверие, ако сам не си тестваш нещата. Селенията WR5W40 има по-добри параметри при високите температури, но за ниските му дават по-ниска от 36 градуса, докато на ликито е -45
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                А как ще разбере дали е "читав" без да го разглоби, и ако не е читав к`во прави - от два счупени прави един счупен ... Ако са му здрави бутала, биели, цилиндри, глава, т.е. ако мотора не е тоталка (избягала биела през блока, скъсан вал, счупени 2-3 бутала и съответно глава) винаги е по-добре да се направи ремонт на наличния. На "читавия" мотор втора употреба лагерите все пак са работили и са се износили, сегментите също - не е ли по-добре да сложиш нови лагери и сегменти и с кадърен майстор и правилна разработка и правилни масла да се наслаждаваш на "заводския вървеж" на мАторЯ?
                Както и да е.Казвам го от опит.Това лято го преживяхме тоя момент.Накрая стана така че парите за основния ремонт плюс труда излезнаха повече от втора ръка мотора които за сега се държи повече от добре.Наслука със ремонта.
                АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Вземи си хубави сегменти - двоен маслен, чугунен маслосъбиращ, около 180лв. струват. Колкото до помпата - разглоби и почисти. А и прегледай за износване. Повдигачите ги раздвижи - става с помоща на менгеме - натягаш, отпускаш, .... докато се раздвижат на ръка и си изхвърлят маслото. Не ги разглабяй!!! Гумички на виктор-ренц - за да си сигурен, че няма да изпаднат. И добър майстор
                  Успех
                  И защо да не ги разглабя? Аз пък съветвам точно да си ги разглоби, да изчисти всичкия нагар от клапанчетата и да сглоби. Ако са тракали след такова почистване няма да ги чуе повече.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    И защо да не ги разглабя? Аз пък съветвам точно да си ги разглоби, да изчисти всичкия нагар от клапанчетата и да сглоби. Ако са тракали след такова почистване няма да ги чуе повече.
                    Ами така ме посъветва моят приятел и майстор (дето ми прави колата). Каза, че сека са се напаснали като легла и т.н. Така и направихме и колата сега пее. Ще го питам пак и ще пиша
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      Tezi са хубави масла. Само, че някои отричат графитените добавки на Лики Моли. Някъде четох статия. Но на днешно време на кого ли да имаш доверие, ако сам не си тестваш нещата. Селенията WR5W40 има по-добри параметри при високите температури, но за ниските му дават по-ниска от 36 градуса, докато на ликито е -45
                      Да, спори се за тия добавки, но го има същото масло и без добавка, така че въпрос на избор.АЗ съм карал и с добавки и без.
                      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                      Нагоре по стълбата, която води надолу
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                        Да, спори се за тия добавки, но го има същото масло и без добавка, така че въпрос на избор.АЗ съм карал и с добавки и без.
                        Аз също съм го пробвал, но сега си карам само с препоръчаното ми масло дизела с WR5W40 и бензинките с 10W40 4erweno
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #42
                          Лики .. какво ? Ах щом не си чувал за тава масло не се излагай да пишеш по тези сайтове!!

                          Comment

                          Working...
                          X